O projektu „Povez​ivanje i unaprjeđenje aplikativnih rješenja unutar informacijskog sustava Porezne uprave i razvoj mPorezna“​​​​​​


U sklopu projekta „UP.04.1.1.30.0001 - Povezivanje i unaprjeđenje aplikativnih rješenja unutar Informacijskog sustava Porezne uprave i razvoj mPorezne“ sufinanciranog od strane Europske unije iz Europskog socijalnog fonda razvijeno je nekoliko različitih komponenti informacijskog sustava Porezne uprave.

Vrijednost projekta u HRK  18.820.000,00 / u EUR 2.497.843,26.

Projekt je započeo 1. listopada 2019., a završio je 31. ožujka 2023. godine.

Izvođač na projektu: APIS IT d.o.o.

Ovim projektom unaprijeđeni su poslovni procesi Porezne uprave kroz racionalizaciju i automatizaciju postojećih procesa i tehnološku modernizaciju IT sustava, prilagođen je sustav ePorezna za mobilnu platformu i razvijena mobilna aplikacija mPorezna te je razvijeno aplikativno rješenje za utvrđivanje godišnjeg iznosa doprinosa za članove uprave. Provedbom ovog projekta unaprijeđen je rad službenika Porezne uprave što će doprinijeti povećanju efikasnosti javne uprave u Republici Hrvatskoj, poboljšan je integracijski okvir za razmjenu podataka, uspostavljena je infrastruktura za cjelovitu i integriranu komunikaciju, a unapređenjem postojećih usluga i razvojem novih mobilnih usluga povećana je dostupnost elektroničkih usluga Porezne uprave čime se unaprijedila  pouzdanost i poboljšala kvaliteta usluga Porezne uprave prema krajnjim korisnicima - građanima i poduzetnicima.

Specifični ciljevi projekta:

  1. Unapređenje i informatizacija poslovnih procesa Porezne uprave
  2. Razvoj novih i prilagodba postojećih usluga Porezne uprave
  3. Jačanje kapaciteta službenika Porezne uprave za rad u novim sustavima i aplikacijama

Rezultati projekta:

  • Razvijena mobilna aplikacija mPorezna koja je namijenjena građanima i poduzetnicima

  • Razvijeno aplikativno rješenje za utvrđivanje godišnjeg iznosa doprinosa za članove uprave za službenike Porezne uprave

  • Nadograđen OIB sustav

  • Unaprijeđen Registar poreznih obveznika i Registar samostalnih djelatnosti.

Porezna uprava kroz ovaj projekt unaprijedila je postojeće i razvila nove usluge korištenjem informacijskih tehnologija što je rezultiralo smanjenjem troška ispunjenja porezne obveze svih poreznih obveznika te također smanjenjem broja fizičkih posjeta poreznih obveznika uredima Porezne uprave. Isto tako, unapređenjem elektroničkih usluga i uspostavom novih digitalnih usluga poreznim obveznicima se olakšava poslovanje i izvršavanje obveza obračuna i plaćanja poreza te ih se potiče na dobrovoljno ispunjavanje obveza što u konačnici dovodi i do veće učinkovitosti u prikupljanju poreza i većeg zadovoljstva poreznih obveznika kao najvećeg benefita.

 Projekt je doprinio:

a) povećanju učinkovitosti u radu djelatnika Porezne uprave

b) automatizaciji poslovnih procesa što pridonosi bržoj usluzi prema poreznim obveznicima

c) olakšanoj i bržoj komunikaciji Porezna uprava - porezni obveznik.

Više o fondu na www.esf.hr  i Europski strukturni i investicijski fondovi (strukturnifondovi.hr).​

 ​

​​